Konsulent – Bygg og utleie 

Konsulent – Bygg og utleie 

Bli med og utvikle fremtidens eiendomsforvaltning i Grong Kommune! 

Seksjon Utvikling og Avdeling Drift & investering er under omorganisering. Nå er muligheten her til å bli med å bygge opp en ny avdelingsstruktur. 

Er du interessert i å kunne hjelpe de som trenger det? Har du erfaring fra regnskap? Har du kanskje drevet med utleie før? Lyst til å bli kjent med administrasjonen, renholderne, vaktmesterne og brukerne våre? 

Vi ser etter en nøkkelperson i organisasjonen som kan jobbe sammen med ledelsen i viktige prosesser som også administrerer utleie og fakturering for avdelingen.  

Stillingens arbeidsoppgaver: 

  • Forvalte Grong kommunes utleieportefølje. 
  • Opprettholde høy fyllingsgrad på utleiebyggene, organisere effektiv inn- og utsjekk av leietakerne. 
  • Ivareta dialog med leietakere og brukere av formålsbygg. 
  • Håndtere fakturering, startlån og bostøtte.  
  • Ansvar for låsesystemene ARX og Trioving Snap. Nøkler og tilgangsstyring. 
  • Jobbe tett med avdelingsleder for å rapportere status på utleie, budsjett og personal, samt samarbeide med avdelingsleder, konsulent FDV og byggdrifterne for å planlegge, koordinere og prioritere driftsoppgaver. 
  • Være en ressursperson ved utredning og saksbehandling for avdelingsleder og kommunalsjef. 
  • Generell saksbehandling etter nærmeste overordnedes bestemmelser. Deltakelse i plan, utviklings- og endringsarbeid. 

Kvalifikasjoner: 

  • Ønskelig med relevant fagbrev, bachelor eller lang erfaring innen administrasjon, kontor og/eller regnskap
  • En søker med erfaring fra administrativt arbeid, fakturering (Visma Enterprise Plus & Tripletex) og økonomiarbeid stiller sterkt. 
  • Gode datakunnskaper, fremstillingsevne og mellommenneskelige egenskaper vektlegges. 
  • Opplæring vil bli gitt. 

Vi tilbyr:

  • Godt arbeidsmiljø samlokalisert med flere av de andre tjenestene i kommunen 
  • Fleksibel arbeidstidsordning 
  • KLP-Pensjon og forsikringsordninger 
  • Lønn etter avtale 
  • Variert arbeidshverdag 
  • Mulighet til å være med å bygge opp din rolle og avdelingen i en ny struktur. 

Tilsettingsvilkår:  

Tilsetting skjer ellers på de vilkår som framgår i gjeldende lover, tariffavtaler og reglement. Kommunen har gode pensjons- og forsikringsordninger.

Spørsmål kan rettes til avdelingsleder Emil Viem på tlf. 482 30 168. 

Søknad sendes via elektronisk søknadsskjema på våre hjemmesider. 

 

Søknadsfrist: 2. juni - 2025