Indre Namdal barnevern- og PPT er en samorganisert interkommunal tjeneste etter vertskommuneprinsippet. Tjenesten innbefatter kommunene Grong, Høylandet, Namsskogan, Røyrvik og Lierne. Grong kommune er vertskommune.
VIL DU UTGJØRE EN FORSKJELL FOR ANDRE?
Barneverntjenesten har følgende stilling ledig fra medio september 2024:
100% fast stilling som kontaktperson/saksbehandler barnevern, evt. andre stillinger som måtte være ledige.
Arbeidsoppgaver:
Hovedansvar for fremdrift i enkeltsaker med saksbehandling og oppfølging etter Lov om barneverntjenester. Arbeidet medfører stor grad av kontakt med barn/ungdom, foreldre/foresatte, private og offentlige samarbeidsparter. Barneverntjenesten satser også på bruk av familieråd for å finne gode løsninger i familiens slekt og nettverk.
Vi søker en person som har:
Ønskelig personlige egenskaper:
Organisasjonen vil være i stadig endring. Det er derfor et krav at den som tilsettes er fleksibel i forhold til endringer i arbeidsoppgaver, samarbeidspartnere og organisatorisk plassering.
Det vil bli lagt vekt på personlig egnethet.
Vi tilbyr:
Tilsetting skjer på de vilkår som til enhver tid framgår av gjeldende lover, reglement og tariffavtaler.
Det kreves at ansatte kan benytte egen bil i tjenesten i tillegg til kommunens leiebiler. Reisevirksomhet må påregnes.
Det kreves innlevert politiattest før tiltredelse.
Minimum to referanser må oppgis i søknad.
Bekreftende kopier av vitnemål og attester tas med til et eventuelt intervju.
Skjema for søknad på ledige stillinger – Grong kommune
Har du spørsmål om stillingene, kontakt avdelingsleder Trine Gartland Gåsbakk, mob: 926 98 464 eller barnevernleder Bente Jakobsen, mob: 481 46 185