Revisormedarbeider

BDO i Namdalen trenger flere ansatte. Vi ønsker deg med på laget!

BDO i Namdalen, med kontorer i Namsos og Grong, søker etter dyktige medarbeidere med interesse for tall, som ønsker å bruke sin kompetanse for å skape verdi som revisor for næringslivet i Namdalen

Hvem er vi?

BDO er et selskap i sterk vekst, med over 2200 engasjerte medarbeidere som hver dag jobber for å utgjøre en forskjell for våre kunder, samfunnet og hverandre. Vi har som mål å være en attraktiv arbeidsplass, som utfordrer og utvikler våre ansatte. I BDO i Namsos er vi en del av region MidtNord, hvor over 450 dyktige rådgivere står klare til å hjelpe kundene våre. Vi tilbyr et sterkt fagmiljø hvor lokal kunnskap og nære kunderelasjoner skaper merverdi for næringslivet.

Hvorfor BDO?

Hos oss får du jobbe med et bredt spekter av kunder, fra små lokale bedrifter til store anerkjente selskaper. Som en del av revisjonsteamet vårt i Namsos, vil du bli en viktig bidragsyter i vår ambisiøse vekststrategi.

Vi er et selskap med fokus på Folk først og kvalitet i alt vi gjør, og vi jobber tett sammen i team hvor vi spiller hverandre gode. Med vår sterke tilstedeværelse i Namdalen får du muligheten til å jobbe i en avdeling som er kjent for sitt gode arbeidsmiljø og høy faglig kompetanse.

Hva gjør denne stillingen så spennende?

  • Vi er i en svært spennende vekstfase, som gjør at det er gode muligheter for ansvar på flere områder for den rette kandidaten. Vi har behov for både nyutdannet og erfarne.
  • Avhengig av erfaringsnivå, vil du kunne få både prosjekt-, team- og personalansvar relativt raskt. For den rette kandidaten vil det også kunne være mulig med oppdragsansvar.

Hva kan vi tilby deg?

Vi har spurt våre kollegaer om hva som er det beste med å jobbe i BDO:

  • Et skikkelig bra arbeidsmiljø. Vi spiller hverandre gode, støtter hverandre og har det gøy sammen på jobb.
  • Hver dag er ulik. Hos oss får du du jobbe med små og store kunder. Du vil kunne dypdykke ned i ulike bransjer og problemstillinger, både tverrfaglig og selvstendig. Vi lover deg en variert arbeidshverdag!
  • Fleksibiliteten. Vi tror at du best selv styrer arbeidsdagen. Dette tilrettelegger vi for som en hybrid arbeidsplass med fleksitid, gitt et visst nivå av selvstendighet.
  • Vi vil at du skal lykkes og nå dine mål. Derfor har vi fadderordninger, videreutdanningsprogrammer, tett lederoppfølging og en tydelig forfremmelsesprosess.

I tillegg tilbyr vi kortere arbeidsdager fra juni til august og gunstige pensjons- og forsikringsordninger.

Hvem er du?

Du har et ønske om å jobbe med varierte revisjonsoppgaver og utvikle relasjoner til kunder, da vil du trives godt hos oss. Vi ser etter deg som har gode kommunikasjons- og samarbeidsevner, og som trives med å jobbe både selvstendig og i team. Engasjement og nysgjerrighet er egenskaper som også settes pris på i BDO. Om du i tillegg har et ønske om å utvikle deg både faglig og personlig, oppfordrer vi deg til å søke!

Vi tror på at forskjeller i bakgrunn, utdanning og perspektiver gjør oss bedre. Om du er usikker på om du kvalifiserer til stillingen, oppfordrer vi deg likevel til å søke!

Hvordan søker du?

Det gjør du enkelt ved å laste opp CV-en din i søknadsportalen vår her.

Vi går gjennom søknader fortløpende frem til fristen.

Vil du vite mer om stillingen, kan du kontakte: Partner, Håkon Romuld, mob: 970 85 740

Søknadsfrist: 8. juni - 2025