I NAV Kontaktsenter Trøndelag har vi ledig faste stillinger som veiledere i Trondheim og Namsos. Vi søker etter personer som er selvstendige og besluttsomme, og som stoler på egne avgjørelser. En av våre viktigste oppgaver er å sikre at folk som kontakter NAV får den bistanden de trenger, og vårt mål er å stadig skape bedre brukermøter.
NAV Kontaktsenter er et av Norges største og mest avanserte kontaktsenter som håndterer ca. 5,4 millioner brukerhenvendelser hvert år. Vi er NAVs faglige førstelinje på telefon, chat, digitale kanaler og sosiale medier. NAV Kontaktsenter består av 1000 medarbeidere fordelt på flere lokasjoner i hele landet.
NAV Kontaktsenter er i endring og omstilling. Det må derfor påregnes endring i arbeids- og ansvarsområder.
Arbeidsoppgaver:
For å få bedre innsikt i arbeidsoppgavene, se filmen om hvordan det er å jobbe som veileder i NAV Kontaktsenter.
Kvalifikasjoner
du må ha:
Personlige egenskaper:
vi ønsker at du:
Vi tilbyr:
Attesterte vitnemål fra videregående skole og høgskole/universitet samt attester lastes opp sammen med søknaden. Vitnemål deles via www.vitnemålsportalen.no. Dersom du har tatt hele eller deler av utdanningen din i utlandet, ber vi om en autorisert oversettelse av dine papirer samt en godkjenning fra Direktoratet for høyere utdanning og kompetanse (https://hkdir.no/).
Søknad og CV sendes inn her
For å få mer informasjon om stillingene, kontakt: Avdelingsleder Ingvild Grøtnes Bjørkmo, mob: 957 88 636 eller Avdelingsleder Linda Helen Fjeldvær, mob: 414 52 432